Actie Radiostation ’tis noit anders’

Ongeveer een jaar geleden is men gestart met internet radiostation “tis noit anders”.

Tijdens een gezellige avond hadden ze het idee opgevat om met Oud en Nieuw een gezellig feest te organiseren voor buurtbewoners, vrienden en bekenden. Omdat daar natuurlijk ook een stukje muziek bij hoort kwam al gauw het idee om ook een radio uitzending te gaan maken.

Daar aan gekoppeld wilde men een goed doel koppelen om geld in te zamelen, en dat is de Juliansstichting geworden.

Aangezien ze ook altijd op oudjaarsmiddag in Musselkanaal staan te carbidschieten, en ze daar ook voorzieningen hadden in de vorm van een warme hap en drankjes, heeft men deze locatie ook gebruikt om een collectebus voor de “Juliansstichting” neer te zetten.

Er was bij het commissariaat voor de media een vergunning aangevraagd om legaal op de FM een radio uitzending te mogen maken voor een tijdbestek van 48 uur.

Zo heeft men er uiteindelijk een tweedaags evenement van kunnen maken met een live radio-uitzending van “Station tis noit anders” .

Mensen waren vrij om te komen en konden ter plekke een donatie doen voor de “Juliansstichting”, onder het genot van een hapje en een drankje.

Wij danken de initiatiefnemers voor hun inzet en alle bezoekers voor het doneren aan onze stichting. Het mooie bedrag van € 150,– is inmiddels in ontvangst genomen.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.