De Service club Kiwanis-Assen organiseert op 9 juni 2013 de befaamde BMC-Trofee

De Service club
Kiwanis-Assen organiseert op 9 juni 2013 de befaamde BMC-Trofee

Dit jaar alweer voor de twaalfde keer met nu als goed doel Juliansstichting. De BMC-Trofee is een jaarlijkse toertocht voor liefhebbers van Oldtimers en bijzondere Youngtimers. Kortom een veelzijdige tocht, die zowel bij de bestuurder als bijrijder de nodige vaardigheden op de proef stelt. De route wordt uitgezet over een parcours door het mooie Drenthe. Centraal staat dat de deelnemers verrast worden door het fraaie Drentse landschap, langs de mooiste plekken en weinig voor de hand liggende routes.

Het goede doel.
Voor de Juliansstichting is dit jaar deze fundraising activiteit gestart om fondsen te werven. Deze fondsen zijn bedoeld voor het onderzoek op het gebied van wetenschappelijk onderzoek naar hersentumoren bij kinderen, voorlichting en patiëntenondersteuning.

Kiwanis
.
De Kiwanis is een wereldwijde organisatie van vrijwilligers, verenigd in serviceclubs, die zich inzet voor de medemens en in het bijzonder voor kinderen. Ons doel is een maximale opbrengst te realiseren voor het goede doel. Hiervoor is uw inschrijving nodig om de BMC-Tofee tot een groot succes te maken.

Graag verwijzen wij u naar de site www.bmcrally.nl om zich op te geven voor dit geweldige evenement.