Geslaagd benefiet weekend in café Bolle Ruud

Op 26 t/m 28 juni werd in Café Bolle Ruud aan de Nederlandlaan in Stadskanaal een groot Benefiet weekend georganiseerd voor de Julliansstichting. Hoofdorganisatoren Ruud Nieuwenweg en Pascal Schipper kijken zeer positief terug op dit fantastische weekend. Het is al het 4e weekend dat de heren samen organiseren. Elk jaar 54 uur benefiet met legale radio frequentie, tal van artiesten en leuke buitenactiviteiten. De organisatie heeft voor de tweede maal op rij gekozen om geld in te zamelen voor de Juliansstichting.

received_811088549010665[1]Op 26 juni om 18:00 uur ging de zender de lucht in. De zendamateurs Stormjager en Lady hebben het hele weekend samen met Dj Druppie en Opa vele verzoekjes voor alle luisteraars gedraaid. Op de vrijdag en zaterdag avond stonden er weer leuke artiesten op te treden als Arjan Venemann, Henk-jan Tangenberg, Martin van Waveren, André Pronk, Patrick Kampinga, Pascal Schipper zelf en vele anderen. De zondag stond in het teken van de vinyl competitie met een leuke gezellige markt en een auto show van 059-R. Ook voor de kinderen waren er leuke activiteiten zoals een springkussen, schminken en ponyrijden. De organisatie spreekt wederom van een groot succes zo verklaard Pascal Schipper “Als je een heel weekend keihard werkt, elke avond het café bomvol hebt en uiteindelijke €800,- ophaalt voor het goede doel dan mag je in deze tijd super tevreden zijn”. “De julliansstichting is een fantastisch initiatief en dat hoort dan ook gesteund te worden, wij van de organisatie zijn dan ook heel erg blij met het geld dat wij dit weekend hebben binnengehaald aldus Ruud Nieuwenweg”.

Het bestuur is de organisatie ook dankbaar met al zijn vrijwilligers die het weekend  klaar hebben gestaan en willen iedereen daarom nogmaals bedanken voor hun inzet.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.