Knoalster toertocht 2019

Rij mee met de Knoalster Tourtocht 2019

Op zondag 1 September organiseert Julians Stichting de 2e editie van de Knoalster Tourtocht. Een tourtocht voor zowel beginners als gevorderden met klassieke en moderne auto’s.

De “KNOALSTER TOURTOCHT 2019” wordt via toeristische secundaire wegen gereden volgens het bol-pijl systeem. Beslist niet moeilijk en voor elke deelnemer te doen. Voor de start krijgt u hier d.m.v. een briefing uitleg over. De deelnamekosten zijn €50,- per equipe van 2 personen. Dit komt volledig ten goede aan Julians Stichting. U krijgt hiervoor: een officieel rallyschild, professionele begeleiding, voor twee personen een lunchpakket , na afloop een pastabuffet en prijzen voor de winnaars. Een schitterende tourtocht door onze prachtige provincie, waarbij u het goede doel steunt door mee te doen.  De deelnamekosten à € 50,- per equipe van 2 personen s.v.p. overmaken op bankrekeningnummer NL09 RABO 0166320943 t.n.v. Julians Stichting Stadskanaal , o.v.v. uw naam en kenteken. Meer informatie over de startplek en verdere dag invulling volgt binnenkort!Hieronder kunt u zich aanmelden:

Uw naam (verplicht)

Email (verplicht)