Refaja Fietstocht

Fiets mee met het Refaja ziekenhuis voor Julians Stichting !

Op zaterdag 17 mei a.s. organiseren een aantal enthousiaste medewerkers van het Refaja ziekenhuis voor het 3e jaar op rij een fietstocht voor zowel toerfietsers, mountainbikers als wielrenners. Dit jaar worden de routes aangevuld met een gezinsroute. Deelname staat open voor alle ZLM-medewerkers en overige belangstellenden.

Fietsroutes

De routes voeren ons door het prachtige Onstwedde en omgeving.
Toer­fi­et­sers kunnen 40 of 60 km fietsen,  wiel­ren­ners 60, 80 of 100 km; moun­tain­bik­ers fiet­sen 60 km en de gezinsroute zal ongeveer 25 km zijn.
Voor de wielrenners en toerfietsers worden de routes volledig uitgepijld (voor mountainbikers afhankelijk van aantal deelnemers).

Inschrijven

U kunt zich vanaf maandag 17 maart  inschri­jven voor de fiet­stocht via www.refajafietstocht.nl waar­bij u kunt aangeven in welke dis­ci­pline u wilt fiet­sen. Op de dag zelf kunt u bepalen hoeveel kilo­me­ter u wilt fietsen.
Na uw inschrijving en betaling ont­vangt u een e-mail ter bevestiging van deelname. Deze bevestiging is tevens uw startbewijs op 17 mei.

Het inschrijfgeld bedraagt €12,50 voor volwassenen en € 5.00 voor kinderen van 12 tot 16 jaar. Kinderen tot 12 jaar kunnen gratis meefietsen.

Met de deelnamekosten sponsoren we Julians Stichting.

Julians Stichting
Julian, de 11-jarige zoon van Jan en Margaretha Vlieghuis overleed in juli 2011 aan een hersentumor. Dit grote verlies heeft de familie, samen met een aantal goede vrienden, doen besluiten Julians Stichting op te richten.

Het geld wat geschonken wordt doneert de stichting rechtstreeks aan een specifiek hersentumorenonderzoek gericht op kinderen.

Zie voor meer informatie www.juliansstichting.nl
Catering
Alle catering voor, tijdens en na afloop van de fietstocht wordt u aangeboden m.u.v. de drankjes na afloop. Zo kunnen alle fietsers gebruik maken van een lunch  bij “Gasterij natuurlijk Smeerling” in Onstwedde.

Ook wordt gezorgd voor koffie/thee en een broodje voor de start en na de finish staat er een heerlijk pastabuffet klaar. Voor vertier voor de kinderen, in de vorm van een luchtkussen o.i.d., wordt gezorgd.

Fietsenzaken

Een aantal fietsenzaken uit de omgeving van Stadskanaal zullen op 17 mei aanwezig zijn met een standje om kleine maar ook een aantal grote artikelen/fietsen te koop aan te bieden.

Verloting
Er zal een verloting plaatsvinden met mooie prijzen.

Ontvangst, overhandiging cheque, start en finish
We ontvangen u graag vanaf 08.45 uur  aan de zijkant van het ziekenhuis, aan de Semmelweislaan rondom de flat oogheelkunde en verzoeken u om uiterlijk om 09.10 uur aanwezig te zijn.

De overhandiging van de cheque aan het bestuur van Julians Stichting zal om 09.20 uur plaatsvinden.

Het startschot zal om 09.30 uur worden gegeven door Jacques d’ Ancona, ambassadeur van Julians Stichting.

Douchegelegenheid
Na afloop van de fietstocht is er gelegenheid tot douchen in de zusterflat. Handdoeken zijn aanwezig.

Fietsenstalling
Na de finish is er de mogelijkheid uw fiets te stallen op een bewaakt terrein. Ook kunt u desgewenst uw fiets afspoelen.

Nadere info

Begin mei ontvangt u via de mail het totale programma en eventuele nadere info omtrent parkeren etc.

Voor vra­gen kunt u een mail sturen naar Conny Sinot  c.sinot@refaja.nl

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.