SealteQ Group schenkt 15000€ aan Julians Stichting

SealteQ Group steunt Julians Stichting

SealteQ Group schenkt 15000€ aan Julians Stichting

De SealteQ Group heeft tijdens de officiële opening van het nieuwe onderkomen in Stadskanaal in de vorm van een cheque een bedrag van 15.000 euro overhandigd onze ambassadeur Jacques d’ Ancona. Een gedeelte van dit bedrag was op verzoek van de organisatie bijeengebracht door de genodigden in plaats van een cadeau voor het bedrijf een donatie te doen aan de stichting. Het overige gedeelte is aangevuld door de SealteQ Group. “Als bedrijf zijn wij trots dat wij dit mooie bedrag samen met onze gasten hebben mogen aanbieden. Als regionaal gevestigd bedrijf dragen wij de Julians Stichting een warm hart toe en wij willen met dit gebaar laten zien dat maatschappelijk verantwoord ondernemen niet bij de bedrijfspoort ophoudt”aldus directeur Martin van der Leest. De SealteQ Group bestaat uit Frans Nooren BV, Multipaint Staalconservering BV en Ivacon BV. Wij als bestuur van de stichting zijn SealteQ Groep zeer erkentelijk en ontroerd door de betrokkenheid van iedereen.