Steun Arnold en daarbij Juliansstichting gedurende de 4 daagse in Nijmegen

Steun Arnhold gedurende de 4 daagse

Steun Arnold en daarbij Juliansstichting !

Tijdens de wandel4daagse in Nijmegen zal Arnold Boog gaan lopen voor de Juliansstichting!

Veel mensen die meelopen met de vierdaagse in Nijmegen lopen niet voor zichzelf maar voor een goed doel. Zo ook Arnold Boog uit Musselkanaal.

Arnold heeft zelf het initiatief genomen om zich te laten sponsoren tijdens de vierdaagse en de opbrengst te doneren aan Juliansstichting.

Deze stichting richt zich specifiek op onderzoek naar hersentumoren bij kinderen. Alle donaties komen rechtstreeks terecht bij onderzoek naar deze vorm van kanker. Op de website www. juliansstichting.nl kan iedereen alle informatie over de stichting vinden, er wordt duidelijk vermeld welke activiteiten er op de agenda staan én waaraan het ingezamelde geld wordt gedoneerd. Natuurlijk mogen mensen ook rechtstreeks een donatie doen of zelf een actie initialiseren ten behoeve van Julians Stichting.’’

Wie Arnold wil sponsoren tijdens de Nijmeegse vierdaagse kan dit doen via de website www.Juliansstichting.nlArnold heeft liever dat het geld rechtstreeks op de rekening van Juliansstichting wordt gestort. Het rekeningnummer is 16.63.20.943 t.n.v: Julians Stichting Stadskanaal o.v.v. Sponsor Arnold Boog  Dus mensen kom op steun Arnold en juliansstichting. donaties kunnen gedaan worden t/m 31 juli 2013

Dit bericht is geplaatst in Actie Archief, Laatste Nieuws. Bookmark de permalink.