Chicks for Wigs

Geïnspireerd door een berichtje op Facebook – over een meisje dat d’r afgeknipte haar doneerde aan Stichting Haarwensen – zette Heidi Scheltens in 2012 voor het eerst een actie op touw voor het goede doel. En… het werd een succes. Het resultaat van de actie in 2012: 5 meter haar en 3500 euro! Vandaar dat we gaan voor een goed vervolg in 2013. Aarzel dus niet en schrijf je in via onderstaand inschrijfformulier.

Heidi: “Het Facebookberichtje bracht mij ertoe om mijn haar te doneren. Maar omdat mijn haar begin 2012 nog niet de vereiste lengte had, zou dit pas in oktober van dit jaar kunnen. Oktober is toevallig ook de borstkankermaand waarin Pink Ribbon veel aandacht vraagt voor de strijd tegen kanker. Daardoor kreeg ik het idee om een sponsoractie op te zetten voor beide goede doelen. Dit leidde tot de goededoelenactie Chicks for wigs. Ik vond bovendien Studio Stuive en PuurIDee creatieve communicatie bereid het evenement te sponsoren.”

PuurIDee stond Heidi kosteloos bij met de ontwikkeling van de campagne, het vormgeven van de media en het drukwerk. Studio Stuive steekt met het team de handen uit de mouwen om de deelnemers gratis te voorzien van een goede coupe, kleur en make-up. Daarnaast zorgen zij natuurlijk ook voor een goede overdracht van het haar aan Stichting Haarwensen.Sfeer proeven? Bekijk onderstaande video voor een impressie!

In 2013 kiezen we naast Stichting Haarwensen voor de Julians Stichting. De stichting richt zich op het laten uitvoeren specifiek onderzoek naar hersentumoren bij kinderen.

chicksforwigs

Dit bericht is geplaatst in Actie Archief. Bookmark de permalink.