Derde editie “Knoalster toertocht” weer zeer succesvol verlopen voor Juliansstichting!

5 september is de 3e editie verreden van de Knoalster Toertocht georganiseerd door Juliansstichting.

De opkomst was weer geweldig , het weer werkte heel goed mee deze dag en de sfeer onder de deelnemers was weer vertrouwd gezellig. De totale opbrengst van € 2750,— is gerealiseerd door de medewerking van een groot aantal trouwe en nieuwe sponsoren . Men was weer in staat een geheel verzorgde dag te kunnen realiseren zodat het inschrijfgeld geheel ten goede kon komen aan de stichting.

Het bijzondere van deze toertocht is dat iedereen welkom is , van oldtimer tot youngtimer, van cabrio tot uw dagelijkse auto . Volgende editie ook deelnemen?Like de facebookpagina van Juliansstichting en je wordt op de hoogte gehouden van al hun activiteiten of hou de site www.juliansstichting.nl goed in de gaten.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.