Julians Stichting schenkt 20.000€ aan het UMCG

Julians Stichting schenkt 20000 euro aan UMCG

Onze stichting heeft afgelopen maand de eerste cheque met een totaalbedrag van

20.000 euro overhandigd aan het medisch team van de afdeling Oncologie van het Beatrix Kinderziekenhuis in het Universitair Medisch Centrum in Groningen.

Jacques d’Ancona , ambassadeur van onze stichting, overhandigde de cheque aan H.L. Hooimeijer, oncoloog van de kinderafdeling. Bij de overhandiging werd aangegeven dat het geld gebruikt zal worden voor een onderzoek dat momenteel al loopt in samenwerking met het VU in Amsterdam. Ook zal een klein gedeelte van de schenking gebruikt worden aan voorlichtingsmateriaal, bestemd voor de kinderen die behandeld worden op de afdeling Oncologie.

Wij zijn erg trots dat wij één jaar na oprichting van de stichting al zo’n aanzienlijk bedrag kunnen overhandigen. We zijn dan ook iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd zeer dankbaar. Voor de toekomst hopen we de betrokkenheid van alle mensen voor de stichting te behouden.

Dit bericht is geplaatst in Laatste Nieuws. Bookmark de permalink.