Rotary Stadskanaal schenkt donatie aan Julians Stichting

De Julians Stichting heeft een donatie ontvangen van de Rotary Stadskanaal. Deze serviceclub zet zich in voor de maatschappij. Ter ondersteuning van diverse binnenlandse en buitenlandse goede doelen worden jaarlijks twee grote projecten georganiseerd. Een van die projecten is het jaarlijks bluesterras tijdens de Nacht van Stadskanaal en op Koninginnedag.

Het andere project is Poetry in Concert, dat in januari voor de vijfde keer in successie zal worden georganiseerd. Dit evenement wordt voor de tweede achtereenvolgende keer georganiseerd samen met de Soroptimistclub Stadskanaal. Het motto van Rotary is ‘Service above self’, waarmee bedoeld wordt dat het eigen belang van de leden ondergeschikt is aan dat van de maatschappij. Vanuit dit motto zetten de leden van Rotary Stadskanaal zich het hele jaar in voor allerlei activiteiten. Wij als stichting zijn erg dankbaar dat wij uitgekozen zijn om dit bedrag in ontvangst te mogen nemen.

Dit bericht is geplaatst in Laatste Nieuws. Bookmark de permalink.