Tennisclub MTC Musselkanaal organiseert van 23 juni t/m 30 juni toernooi opbrengst t.b.v. Julians Stichting

Tennisclub MTC uit Musselkanaal organiseert voor de twintigste keer het (jaarlijkse) toernooi. Een verandering met voorgaande jaren is dat de leefstijdsgrens verlaagd is naar 25 jaar. De inschrijving is begonnen en net als voorgaande jaren lijkt het erop dat het toernooi aan het maximum aantal deelnemers komt. Er zal in poules worden gespeeld in de categorieën 5, 6, 7 en 8/9 in Dames dubbel, Heren Dubbel en Gemengd Dubbel.

Het toernooi loopt van zondag 23 juni tot en met zondag 30 juni. Het evenement besteedt dit jaar aandacht aan een organisatie die een bijdrage levert aan specifiek onderzoek naar hersentumoren bij kinderen, ‘Julians Stichting’. Een groot deel van het inleggeld komt ten goede aan dat doel, evenals een deel van het sponsorgeld. De cheque wordt op de finaledag aangeboden aan de stichting.

MTC Musselkanaal

Dit bericht is geplaatst in Actie Archief. Bookmark de permalink.