Zandstra Schilderwerken schenkt 3000 euro aan Julians Stichting

Zandstra Schilderwerken schenkt 3000€

STADSKANAAL – Zandstra Schilderwerken heeft op de eerste dagvan deze maand een open huis gegeven in het nieuwe bedrijfspand aan de Tinnegieter in Stadskanaal. Na meer dan honderd jaar ge-vestigd te zijn in Sellingen, nam Bert Eling de beslissing om zich te vestigen in Stadskanaal vanwege de ideale uitvalbasis richting Veendam, Hoogezand, Gro ningen, Delfzijl en Ter Apel. Het open huis was heel gezellig en de opkomst was groot. Bert en Sienet Eling hadden gekozen hun open huis te koppelen aan een goed doel, te weten de Julians Stichting. ,,Wij zijn zeer begaan met Jan en Margaretha Vlieghuis, die anderhalf jaar geleden hun zoon Ju-lian hebben verloren aan een hersen-tumor. Zij hebben een stichting opgericht ten behoeve van fondswerving voor bestrijding van hersen-tumoren bij kinderen en het geeft ons een goed gevoel iets voor hun te kunnen betekenen.’’ Er werd maar liefst 2500 euro gedoneerd en dit bedrag werd aangevuld door Zandstra Schilderwerken tot 3000 euro. De cheque werd door Sienet en haar zoon Bas overhandigd aan Dirk Kloen en Margaretha Vlieghuis. Zij waren namens de Julians Stichting erg dankbaar met de gift. Het ontvangen geld zal de stichting rechtstreeks doneren aan specifiek hersentumorenonderzoek gericht op kinderen.

Foto: Harry Cats – De Nieuwsbode ©2013