Knoalster toertocht 2021

Een toertocht voor zowel beginners als gevorderden met klassieke en moderne auto’s.

De derde editie (op  5-9-2021) van de “KNOALSTER TOURTOCHT  wordt via toeristische secundaire wegen gereden volgens het bol-pijl systeem. Beslist niet moeilijk en voor elke deelnemer te doen. Voor de start krijgt u hier d.m.v. een briefing uitleg over.

De deelnamekosten zijn €60,- per equipe van 2 personen.

Dit komt volledig ten goede aan Julians Stichting. Kijk op www.juliansstichting.nl voor meer informatie.

U krijgt hiervoor: een officieel rallyschild, professionele begeleiding, voor twee personen een lunchpakket prijzen voor de  winnaars. Een schitterende toertocht door onze prachtige provincie, waarbij u het goede doel steunt door mee te doen.

Schrijf u zo snel mogelijk in, vul onderstaand aanmeldformulier in.

De deelnamekosten à € 60,- per equipe van 2 personen s.v.p. overmaken op bankrekeningnummer NL09 RABO 0166320943 t.n.v. Julians Stichting Stadskanaal , o.v.v. uw naam en kenteken. Na opgave krijgt u verdere informatie over de start in de omgeving van Stadskanaal.

Aanmeldformulier

Uw naam (verplicht)