MariAnders & Ervaar Water doneert €1050,- aan Juliansstichting!

Op donderdag 5 januari heeft Marianne Hulshof samen met Emmie Wubs een cheque overhandigd aan het bestuur van Juliansstichting . Dit betreft het bedrag van de opbrengsten van de Knoalster mannenkalender en van de ladysnight  die ze vorig jaar oktober samen met “Ervaar Water” hebben georganiseerd . Het totaalbedrag wat overhandigd is van € 1050,— werd dankbaar ontvangen door een afvaardiging van de stichting.

De verkoop van de mannenkalender gaat nog steeds door, het gaat om de laatste exemplaren. De Knoalster Mannenkalender is te koop voor € 20,- bij the Read Shop Stadskanaal, Primera in Musselkanaal, Giftclub Westermarke ( Jumbo Frouke Sloot) Stadskanaal en Snackbar ‘t Stoepje te Alteveer. Ook is de kalender online te bestellen via www.marianders.nl. Van elk verkochte kalender gaat er € 5,- naar Juliansstichting.

Wij zijn namens het bestuur van Juliansstichting hier erg dankbaar voor.