24 uurs Nagelmarathon levert een geweldige donatie op!!

24 uurs Nagel Marathon levert  € 3174,05 op

24 uurs Nagel Marathon levert € 3174,05 op

Stadskanaal,

De 24 uurs nagelmarathon die afgelopen vrijdag 25 november tot  zaterdag 26 november jl. gehouden is was een groot succes!

Bert en Margret Ligteneigen van Onyx Body & Nail Products te Stadskanaal, die de 24 uurs nagelmarathon bedachten en organiseerden, wisten zich gesteund door een groep geweldige nagelstylisten die geheel belangeloos meewerkten om deze marathon uit te voeren.  Gaandeweg de voorbereidingen kregen zij veel hulp van ondernemers die vrijwillig allerlei diensten en producten aanboden als eten, koffie, hapjes, drankjes, massage mogelijkheden, tent en heaters en benodigde gas ,  promotiemateriaal, radiocommercial, persberichten,  bloemen,  gastvrouwen,  terrasmeubilair, en de omwonenden van de Dopperpassage die zorgden dat er ruimte was voor de tent.

Op vrijdag 25 november gaf Imca Marina, als ambassadrice van de stichting, het startsein voor de marathon. Zij benadrukte tijdens haar openingsspeech nog eens dat het belangrijk is anderen in moeilijke tijden te steunen en in deze tijd de handen ineen te slaan om tot groot resultaat te komen.

De belangstelling voor de actie was overweldigend; de nagelstylisten kregen slechts weinig ruimte voor pauzes, die meestal benut werden om de nek en schouders los te masseren. Gelukkig waren Bert & Bert er tijdens de laatste twee zware uren om de actie en stylisten, die allemaal moegestreden en emotioneel waren, muzikaal te ondersteunen.

‘Het was een geweldige ervaring mee te maken hoe je met een groep nagelstylisten die allen hun eigen bedrijf runnen tot zo’n prestatie kunt komen zonder dat er competitiedrang ontstaat. Samenwerking in de breedste zin van het woord’, aldus Margret,’ waar nodig hebben we elkaar echt opgepept, ondersteund  tijdens de moeilijke momenten  en getroost  tijdens  de emotionele momenten die er zeker waren, vooral toen bekend werd wat we bijeen genageld hadden. Er zijn geen woorden voor onze dank aan alle medewerkende partijen, maar neem van ons aan dat deze enorm groot is! Nu, na twee dagen, kan ik nog emotioneel worden bij de gedachte wat we eigenlijk gedaan hebben…’

Na 24 uur heeft notaris mw. Bergman de opbrengst bekend gemaakt en de cheque met een totaalbedrag van € 3174,05 overhandigt aan het bestuur van Julians Stichting. Zij sprak zich zeer lovend uit over de prestatie die men geleverd heeft.

Dirk Kloen, voorzitter van Julians Stichting, heeft namens de stichting een leuk presentje aan de nagelstylisten, masseuse en gastvrouwen uitgereikt en zijn dank uitgesproken voor het behaalde resultaat.