PARTYCENTRUM DE SCHAAPSBERG uit  ZANDBERG doneert maar liefst € 710,- aan JULIANSSTICHTING!

Traditiegetrouw bied partycentrum “de Schaapsberg “ in Zandberg voor Moederdag een Moederdag ontbijt aan. En net zoals voorgaande jaren word van elk verkocht ontbijt  € 2,- gedoneerd aan een goed doel. Dit jaar was de Juliansstichting hiervoor uitgekozen en daar waren wij uiteraard heel blij mee.Met een groep vrijwilligers hebben wij vanochtend menig moeder blij mogen maken met een heerlijk thuisbezorgd ontbijt. Namens “ de Schaapsberg” hebben Martin en Anja Hartlief ons een cheque overhandigd van maar liefst € 710,-. Een geweldig bedrag !

Hartelijk dank en uiteraard dank voor een ieder die hier een bijdrage aan heeft geleverd .

Met dankbare groet ,Bestuur Juliansstichting