24 uurs nagelmarathon actie

Actie is inmiddels afgelopen en heeft een geweldige donatie opgelevert,
lees hier alles over het verloop van de actie.

Onyx Body & Nail steunt Julians Stichting met een nagelmarathon van 24 uur.

Toen wij van Margaretha hoorden, dat er een stichting werd opgericht naar aanleiding van het overlijden van Julian, om geld in te zamelen voor onderzoek naar behandeling van hersentumoren bij kinderen, hebben wij besloten een grote actie te organiseren om geld in te zamelen voor Julians Stichting.

Wij gaan 24 uur lang behandelingen uitvoeren in onze nagelstudio waarbij de volledige opbrengst ten goede komt aan Julians Stichting.

We proberen een heel team van nagelstylisten bereid te vinden om mee te helpen deze 24-uurs marathon tot een succes te maken.
Alle behandelingen kennen speciaal voor dit doel een eenheidsprijs van € 35.00
Ieder betaald deze keer hetzelfde voor een behandeling.

Iedereen die meewerkt aan deze actie doet dat volkomen belangeloos zodat iedere cent die binnenkomt tijdens de nagelmarathon ook echt ten goede komt aan Julians Stichting.

We willen dan ook ieder die dit leest, en wel eens kunstnagels zou willen, oproepen om dit te doen tijdens deze actie. Je krijgt speciaal tijdens de actie een behandeling voor de geweldige prijs van € 35.00 en je steunt hiermee Julians Stichting!

Je mag je van te voren aanmelden voor een behandeling, maar ook spontaan langskomen tijdens de marathon.

Vrijdag 25 november 2011 om 12.00 uur zal het startsein van de actie gegeven worden door Imca Marina en zaterdag 26 november om 12.00 uur zal Notaris Bergman het eindsein geven.

Zaterdagmorgen tussen 10.00 – 12.00 uur zullen Bert & Bert ons de laatste uurtjes bijstaan met hun muziek en gezelligheid.

De hele marathon zal plaatsvinden aan de Dopperpassage 15 bij Onyx Body & Nail products.

We rekenen op een overweldigend aantal mensen die zich laten behandelen tijdens deze 24 uur, speciaal tijdens de kleine uurtjes….

Wil je meer informatie of je aanmelden voor een behandeling: 0599-613352

Namens Onyx Body & Nail products,
Bert & Margret Ligteneigen

Dit bericht is geplaatst in Actie Archief. Bookmark de permalink.