Julians Stichting schenkt 12.500 euro aan Prinses Máxima Centrum

Het bestuur van Julians Stichting heeft maandag 5 december in ‘t Raadhuys in Stadskanaal kinderoncoloog Prof. de. WJE Tissing van het Prinses Maxima Centrum uit Utrecht mogen ontvangen.

De gastheren van het ‘t Raadhuys verwelkomde ons belangeloos en gastvrij met een kop koffie en gebak waarvoor nogmaals onze dank.

Door de fantastische donaties van de afgelopen periode kon het indrukwekkend bedrag van 12.500 euro overhandigt worden aan kinderoncoloog dr. W.J.E. Tissing.

Het bestuur is er trots op en verheugd over dat mensen de stichting nog steeds weten te vinden.

Hierdoor is het bestuur in staat om de onderzoeken in het Prinses Maxima Centrum op deze wijze te blijven ondersteunen.

Wilt u ook iets betekenen voor de stichting kijk dan op www.Juliansstichting.nl voor meer informatie.