Cheque voor Julians Stichting van Refaja Fietst

Jarenlang werd er vanuit een groep enthousiaste medewerkers van ziekenhuislocatie Refaja van Treant, een fietstocht georganiseerd waarvan de opbrengst (inschrijfgeld deelnemers en donaties van sponsoren) werd geschonken aan de Julians Stichting.

Deze Refaja-Fietst-tochten voor toerfietsers, mountainbikers en wielrenners waren altijd een groot succes. Helaas was het de afgelopen 2 jaar door de Covid-pandemie niet mogelijk deze fietstocht doorgang te laten vinden. Om een aantal redenen blijkt het niet meer mogelijk de Refaja fietstocht in de toekomst weer te gaan organiseren.

Zaterdag 12 november jl. kwamen leden van het bestuur van Julians Stichting en de organisatoren van Refaja fietst bijeen in Gasterij Natuurlijk Smeerling om de jarenlange samenwerking op een gezellige manier af te sluiten. Hierbij werd nog een cheque van 500 euro en een bos bloemen uitgereikt.

Rest ons nog dank uit te spreken aan alle betrokkenen voor hun inzet, bijdrage en deelname aan de afgelopen fietstochten. Wellicht is het mogelijk om, in een andere vorm en vanuit een andere organisatie, vanaf volgend jaar weer een fietstocht rondom Stadskanaal te organiseren voor de Julians Stichting.

Liefs organisatoren Refaja Fietst

Juliansstichting wil de organisatie en alle fietsers, sponsoren en vrijwilligers bedanken voor alle mooie fietsroutes , gezelligheid, de prachtige momenten en de geweldige donaties.❤

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.