Arnold Boog loopt voor Julians Stichting

MUSSELKANAAL- Veel mensen die meedoen aan de Vierdaagse in Nijmegen lopen niet voor zichzelf, maar voor een goed doel. Zo ook Arnold Boog uit Musselkanaal. Hij gaat tijdens de 983 editie van dit jaarlijkse wandelevenement, van dinsdag 15 tot en met vrijdag 18 juli, net zoals vorig jaar, lopen voor de Julians Stichting.

Arnold Boog heeft vorig jaar zelf het initiatief genomen om zich te laten sponsoren. “Wij kennen Julian nog van de voetbalvereniging, dus in dit geval is er sprake van stukje persoonlijke betrokkenheid. Daarbij is het natuurlijk ook een mooi doel.’’ Arnold, die de Vierdaagse dit jaar voor de 6e keer loopt, doet dat samen met zijn stiefzoon,  de 12-jarige Jesse Vos, en zijn vriend Rudi Gerrits. ‘’ Jesse loopt voor de 1e keer’’.

Specifiek onderzoek
De Julians Stichting richt zich specifiek op naar hersentumoren bij kinderen. Op www.juliansstichting.nl kan iedereen alle informatie vinden, er wordt vermeld welke activiteiten op de agenda staan en waaraan het ingezamelde geld wordt gedoneerd. Mensen mogen natuurlijk ook rechtstreeks een donatie doen of zelf een actie initialiseren ten behoeve van de Julians Stichting. Wie wil sponsoren tijdens de Vierdaagse van Nijmegen, kan dit doen via de site.  Boog heeft het liefst dat het geld rechtstreeks  op de rekenening van Julians Stichting wordt gestort. Het rekeningnummer is 166320943 t.n.v. Julians Stichting Stadskanaal o.v.v.  Sponsor Arnold Boog. De Julians Stichting is erg dankbaar voor de gift.

Bron: Nieuwsbode

IMG-20140714-WA0006

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.