Jacques d’Ancona ambassadeur Julians Stichting

Een telefoontje van een moeder

Jacques D'Ancona Ambassadeur Julians Stichting

En dan belt Margaretha, heel erg bekend van Charina Bruidsmode.

De moeder van Julian. Natuurlijk ken ik haar van diverse shows als presentator. Bovendien onderhoud ik een sterke binding met Stadskanaal. Mijn moeder werd er geboren, met opa ging ik als jochie vaak naar de boerderij, Geert Teis werd mijn thuistheater… Enfin, je snapt het.

Ik was verkocht toen mij het idee van de nieuwe stichting werd voorgelegd. Ik had gehoord van het trieste lot van Julian en bovendien: ik ben al jaren ambassadeur van Doe Een Wens (Make A Wish Nederland). Uit die ervaringen puttend weet ik wat het betekent als een kind heel erg ziek is.

Daar komt bij dat het plan een stevige basis heeft door de contacten met de doktoren van het UMCG. Dan is er weinig meer voor nodig om vast te stellen: goede actie, ik doe mee. Maar wat kan ik doen? Heel weinig. Hoewel, misschien toch wel iets. Dat is: iedereen met een warm hart adviseren mee te werken en de nieuwe stichting te steunen. Hoe dan ook, het is van belang voor kinderen als Julian. En hij is niet de enige, helaas.

Dankjewel.

Jacques d’Ancona

Dit bericht is geplaatst in Ambassadeur. Bookmark de permalink.