Julians Stichting ontvang geld van Stichting Refaja Helpt

Julians Stichting ontvangt
geld van Stichting Refaja Helpt
STADSKANAAL – Het bestuur van de Julians Stichting in Stadskanaal heeft maandagavond uit handen van Sienet Eling en de secretaris van Stichting Refaja Helpt, Conny Sinot, een cheque ter waarde van 2850 euro ontvangen. Stichting Refaja Helpt is opgericht door medewerkers van het Refaja Ziekenhuis in Stadskanaal om humanitaire goede doelen financieel te steunen.

De goede doelen worden door de donateurs aangedragen en hebben een link met het Refaja Ziekenhuis. Ieder jaar krijgen de donateurs de mogelijkheid om uit het aanbod twee doelen te kiezen, een binnenlands en een buitenlands
goed doel. Op basis van het aantal stemmen worden de doelen bepaald voor dat jaar. Sienet Eling is, net zoals vele andere medewerkers van het ziekenhuis, donateur van de Stichting Refaja Helpt en heeft de Julians Stichting aangedragen als goed (binnenlands) doel. Het geld dat wordt uitgekeerd bestaat uit financiële ondersteuning van de donateurs, opbrengsten van de collectes tijdens de kerkdiensten die ’s zondags in het ziekenhuis worden gehouden en overige schenkingen. Het bestuur van Julians Stichting heeft de cheque in grote dank aanvaard. Het ontvangen geld zal de stichting rechtstreeks doneren aan specifiek hersentumorenonderzoek gericht op kinderen..

Bron: De Nieuwsbode – 6 Februari 2013

De Julians Stichting kreeg een cheque van 2850 euro overhandigd.
(foto: Harry Cats, De Nieuwsbode)

Dit bericht is geplaatst in Laatste Nieuws. Bookmark de permalink.